Про компанію   |   Доставка   |   Оплата   |   Гарантія і сервіс   |   Повернення   |   Контакти Акції   |   Розпродаж   |   Хіти   |   Блог RU | UA
«Фуд-Сервіс» — харчове обладнання
Професійне харчове обладнання:
(097) 141-50-50    (063) 341-50-50
(099) 141-50-50    (063) 341-50-50
0сума: 0 грнтоварівКошик
Київ, вул. П.Шутова 9а
знайти
Комерційна пропозиція (0)
Переглянуті товари (0)
Список порівняння (0)

Як грамотно організувати підприємство Фаст-фуд

Як грамотно організувати підприємство Фаст-фуд
01 Травня 2007 - 12:05 Переглядів: 8329

     Літо - гарячий період в індустрії відпочинку і розваг. І, безсумнівно, одним з найважливіших моментів в сфері подібних заходів є організація літніх кафе , адже, як відомо, саме в цей період споживчий попит значно зростає. За останні роки число подібних закладів в нашій країні збільшилася в кілька разів, і сьогодні все більш популярними стають кафе, що прийняли назву "фаст-фуд" за оперативне обслуговування клієнтів. Існує кілька особливостей, на які слід звернути увагу при організації подібних закладів.

     Кафе - це завжди популярний бізнес, особливо в літній період, коли погодні умови дозволяють організувати його практично в будь-якому місці. В нинішні дні неможливо уявити собі ні одного парку культури і відпочинку, де не знайшлося б затишного містечка запрошує заглянути до себе всіх бажаючих. Літнє кафе можна організувати як в самому центрі міста, так і у віддалених від житлових масивів місцях, на природі, на пляжі, словом в будь-якому місці, де тільки може бути забезпечений попит. А з огляду на спекотний літній період, тривалий світловий день і підвищену активність людей в цей час - попит буде забезпечений.

     Але для того, щоб зайнятися організацією кафе варто звернути увагу на кілька важливих моментів, з якими обов'язково доведеться зіткнутися підприємцю. По-перше, ознайомитися з існуючим державним положенням про порядок організації роботи кафе і торгових майданчиків, виконання якого є найважливішою умовою діяльності підприємців.

     По-друге, оформити всю необхідну документацію, без якої організувати кафе буде вельми проблематично. Це договір короткострокової оренди земельної ділянки для розміщення кафе, характеристика об'єкта сфери торгівлі, в разі торгівлі алкогольною продукцією необхідно буде мати ліцензію на право торгівлі алкогольною продукцією, санітарний дозвіл органу держсанепіднагляду, асортиментний перелік продукції, що реалізовується і товаросупровідні документи, що підтверджують джерело надходження продукції. І коли з документами все в порядку можна сміливо починати підприємницьку діяльність.

     Для того щоб грамотно визначити, яке обладнання буде потрібно закупити для організації кафе, необхідно ретельно продумати меню. Кафе фаст-фуд відрізняють нескладні рецепти і швидкість їх приготування. Тому краще всього орієнтуватися на овочеві та фруктові салати, хот-доги, бутерброди, овочі і м'ясо-гриль, фруктово-ягідні пюре, морозиво, коктейлі і соки. Для приготування подібних блюд нинішній ринок пропонує широкий асортимент обладнання (овочерізки, мікрохвильові печі, міксери-охолоджувачі, обладнання для хот-догів, грилі, пр.) Велике число кафе, а відповідно - конкуренція в наші дні змушує знаходити цікаві ідеї в організації меню. Клієнтам необхідно пропонувати завжди щось нове, благо - нинішній ринок обладнання дозволяє реалізувати всі гастрономічні фантазії кухаря. А для того, щоб клієнт захотів зайти саме до Вас потрібно використовувати так звану "приманку". Добре, якщо на території кафе є площа для розташування ПОПКОРН і апаратом для виробництва попкорну або апарат для приготування цукрової вати. Діти завжди з цікавістю стежать за тим, як готується їх улюблені ласощі. Як правило, велику увагу привертає барвистий візок на величезних колесах, який заповнюється ароматними пластівцями, що вилітають з гарячого котла назовні, утворюючи апетитну гору повітряної кукурудзи. А апарат для приготування цукрової вати викликає інтерес не тільки у дітей, але часто і у їх батьків. Зупиняючись на ходу, вони спостерігають, як тоненькі ниточки розплавленого цукру, немов павутинка намотуються на паличку, перетворюючись в пухнасту хмару улюблених солодощів. Побачивши таке неможливо встояти, щоб не спробувати. А підприємцям дуже вигідно цей напрямок фаст-фуду тим, що собівартість продукції, що продається невелика. Судіть самі: мішок зерен для виробництва восьмисот десяти стандартних порцій повітряної кукурудзи коштує 30 у.о.
     Готується вона на кокосовій олії, бочонок якого, вагою в 22,7 кг, коштує 59 у.о., а вистачає його в середньому на 3-5 мішків зерна в залежності від того, який попкорн буде приготовлений: солоний або солодкий. Для виробництва солоного попкорна необхідно використовувати спеціальну сіль Flovacol, вартістю 2,9 у.о. за 994 гр., цього достатньо, щоб приготувати вісімсот десять порцій (з розрахунку, що вага однієї порції становить 28 гр.). Виходить, що собівартість однієї порції повітряної кукурудзи обходиться в 1 рубль, 50 копійок (без урахування вартості упаковки), а роздрібна ціна цього народного ласощі 5-6 руб. Настільки ж вигідно і виробництво цукрової вати. Для приготування стандартної порції цього продукту буде потрібно три чайних ложки цукрового піску - це приблизно 15 грам, які обійдуться не більше ніж в 7 копійок. Харчові барвники "Flossine" американської фірми "Gold Medal" коштують 15 у.о., вага однієї такої баночки 454 гр., А вистачить її на 50 кг. цукрового піску. Таким чином, собівартість цукрової вати навіть з урахуванням пластикової трубочки становить менше одного рубля. А споживачеві пропонують її по 30 рублів, така середня ціна сьогодні на цю продукцію в парках культури і відпочинку. З такою прибутком обладнання окупиться досить швидко, за яке для початку доведеться віддати близько 600 - 900 у.о.

     Масштаб подібної діяльності може бути найрізноманітнішим, як ми вже говорили, від візка з апаратом для виробництва попкорну до більших підприємств громадського харчування. Все залежить від можливості вкладення певної кількості коштів.

     Проаналізувавши, таким чином, всі можливі витрати, підприємець зможе зрозуміти яким чином йому варто розвивати власний бізнес. Або відразу ж відкривати кафе, або починати з невеликої торгової площадки і, поступово розвиваючись, організовувати вже більше підприємство громадського харчування.

 

Авторство належить порталу food-service.com.ua, копіювання без вказівки на джерело заборонено.

 

Популярні товари
  Доставка в межах України: Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кропивницьких, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці
Пищевое оборудование

м.Київ, вул. П.Шутова 9а
Пн-Пт. 9.00-17.00
Сб-Нд. вихідні
 
info@food-service.com.ua

Фризери для морозива та кавомашини:
(099) 141-50-50  (097) 141-50-50 


Автор текстів - компанія «ФУД-СЕРВІС»