Самовивіз
· Самовивіз товару можливий з нашого офісу за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 9а, офіс 124 (пн-пт з 9 до 17.30).
· Самовивіз товару здійснюється за попереднім погодженням.
· Перед візитом в офіс обов’язково переконайтеся, що ви отримали повідомлення про номер замовлення, суму до сплати й підтвердження про готовність до видачі.
· Самовивіз деяких груп товарів неможливий і відвантаження здійснюється тільки перевізником Нова Пошта (див. Умови доставки по Україні).
Доставка по Києву
· Доставка товару по Києву тимчасово здійснюється перевізниками типу Нова пошта.
· Доставка товару, вага якого перевищує 15 кг, здійснюється тільки до під’їзду.
· Доставка здійснюється до місця вивантаження без порушення правил дорожнього руху і ймовірності пошкодження автомобіля.
· Доставка товару для юридичних організацій здійснюється тільки після повної оплати замовлення та за умови правильного оформлення всіх бухгалтерських документів.
Доставка по Україні
* В звязку з воєнним станом в країні доставка товару на склад перевізника може відбуватися з затримками. Доставка здійснюється після повної передплати товару.
· Доставка по Україні здійснюється транспортними компаніями, які несуть матеріальну відповідальність за вантаж. З тарифами транспортних компаній Ви можете ознайомитися на їхньому сайті.
· Ми здійснюємо доставку переважно перевізником «Нова пошта». Вартість доставки можна розрахувати самостійно за допомогою онлайн-калькулятора на сайті перевізника або на нашому сайті в картці товару, натиснувши на посилання «Розрахувати вартість доставки». Необхідні для розрахунку вага й габарити товару вказані в технічних характеристиках (варто враховувати, що упаковка дещо збільшить зазначені розміри товару).
· Для здійснення відправлення товару перевізником при оформленні замовлення необхідно вказати місто, номер відділення, ПІБ і номер телефону одержувача.
· Для фізичних осіб товар відвантажується після повної або часткової передоплати. Зазвичай, якщо товар замовлений і оплачений до 13.00, відправлення замовлення здійснюється в той же день, якщо інше не обговорено з менеджерами.
· За правилами роботи Нової пошти товар зберігається 5 робочих днів, тому після прибуття товару на відділення необхідно забрати його в зазначений термін. Якщо товар не забраний вчасно, нараховується плата за зберігання.
· Для здійснення доставки післяплатою необхідно зробити передоплату 5–10 % від вартості товару, але не менше суми, яка покриває вартість доставки в обидві сторони (мінімум 100 грн). Дана передоплата компенсує витрати на доставку і зберігання товару на складі перевізника в разі, якщо клієнт не забрав товар.
· Відправка товару, оплаченого юридичними організаціями, здійснюється тільки після повної оплати й отримання оригіналу довіреності.
Перед відправкою наші фахівці перевіряють працездатність замовленого вами товару. Замовлення обов'язково страхується на 100 % вартості.
Компанія-перевізник несе повну матеріальну відповідальність за цілісність вантажу при транспортуванні.
При отриманні замовлення на складі транспортної компанії обов’язково перевіряйте цілісність і комплектність товару й тільки після цього забирайте замовлення.
Оплата послуг доставки та грошовий переказ рекомендуємо проводити тільки після перевірки вантажу.
Якщо при отриманні товару Ви виявили пошкодження обов’язково зв’яжіться з нашим відділом продажів.
На місці необхідно скласти акт прийому-передачі. Всі необхідні інструкції з його оформлення можна отримати у представників транспортної компанії.
Копія акту має бути направлена нам і далі вже наші співробітники займаються оформленням претензії щодо відшкодування збитків.
Якщо при отриманні товару вами не заявлено претензій по механічних пошкоджень, то в подальшому вони розглядатися не будуть.