Про компанію   |   Доставка   |   Оплата   |   Гарантія і сервіс   |   Повернення   |   Контакти Акції   |   Розпродаж   |   Хіти   |   Блог RU | UA
«Фуд-Сервіс» — харчове обладнання
Професійне харчове обладнання:
(097) 141-50-50    (063) 341-50-50
(099) 141-50-50    (063) 341-50-50
0сума: 0 грнтоварівКошик
Київ, вул. П.Шутова 9а
знайти
Комерційна пропозиція (0)
Переглянуті товари (0)
Список порівняння (0)

Сфера швидкого харчування - коротко про головне!

Сфера швидкого харчування - коротко про головне!
15 Серпня 2005 - 12:08 Переглядів: 7634

Дохід величезної більшості людей, що пересуваються містом: школярів, студентів, кур'єрів, експедиторів, торгових представників, дрібних клерків - не дозволяє їм щодня користуватися закладами, в яких вартість обіду перевищує 20-30 гривень. Саме вони є бажаними клієнтами кафе на колесах, піцерій, торгових причепів "листкові пиріжки" і т.д. А тому можна стверджувати, що ринок фаст-фуду має хороші перспективи і значний потенціал зростання.


Якщо ви маєте невеликий стартовий капітал, якщо у вас є торгова площа або можливість взяти її в оренду, то можливо, сфера швидкого харчування якраз для вас.

Гаряча випічка

З великої різноманітності різних вуличних кафе, наметів і причепів, де можна швидко і недорого перекусити увагу підприємця останнім часом все більше привертає продукція такої сфери фастфуду, як "гаряча випічка" із заморожених напівфабрикатів тривалого терміну зберігання (до трьох місяців) з листкового дріжджового тіста. Реалізація гарячої випічки є привабливим напрямком як для тих, хто хоче розширити сферу діяльності, так і для тих, хто вперше пробує сили в бізнесі. Причому, тут можливі як варіанти поступового розвитку бізнесу з однієї точки при відносно низьких витратах на її створення, так і одночасне відкриття роздрібної мережі.

Точка беззбитковості коливається, в залежності від вкладених витрат, в районі реалізації від 100 слойок на день. Вдалим є поєднання "гарячої випічки" з гарячими і прохолодними напоями.

Бізнес "родзинка"

Що ж збирає чергу біля кіосків з "гарячою випічкою"? У чому родзинка і привабливість? По-перше, все свіже, продавець прямо на очах покупця дістає з печі і викладає на піднос тільки що випечені пиріжки. Адже давно доведено, що не тільки можливість купити свіжоспечені вироби, а й візуальне спостереження за процесом утворення рум'яної скоринки, аромат свіжоспеченого хліба або здоби, словом, ефект участі в процесі випічки - все це, безумовно, привертає покупця, створює у нього "сприятливий образ ". По-друге, широкий асортимент на всі смаки: слойки з м'ясом, грибами, сиром, картоплею, фруктами та ягодами, такі знайомі з раннього дитинства. По-третє, якість не викликає сумніву, кіоск чистий, продавець охайний, приємний запах свіжої випічки.

І, нарешті, ціна така, що може собі дозволити навіть школяр і пенсіонер. Все це сприяє зростанню числа постійних покупців і популярності торгових точок з "гарячою випічкою". Основним споживачем "гарячої випічки" є покупець, який має середній і низький рівень доходу. Вікових рамок немає.

Місцезнаходження: пиріжки - в маси

Найбільш оптимальне розташування торгових точок з "гарячої випічки" - це місця найбільшої прохідності людей: станції метро, зупинки громадського транспорту, залізничні та автобусні вокзали, аеропорти, продовольчі та речові ринки, добре відвідувані продовольчі магазини, місця скупчення офісних і громадських будівель, підземні переходи, холи навчальних закладів і т. д. Площа торговельної точки може не перевищувати 4 кв. м. Це може бути невеликий кіоск, пересувний тонар, відділ у магазині. Даний товар здатний кардинальним чином змінити імідж магазину, привабити додаткову клієнтуру. Фастфуд на 60% - імпульсна покупка. Аромат випічки - ненав'язливий, при цьому він може поширюватися за межі магазину, що явно впливає на рішення покупців "заглянути на запах".

Великі компанії - виробники напоїв (Кока Кола, Пепсі, Нескафе і ін.) Із задоволенням беруть участь в спільних проектах з організації точок торгівлі зі свіжою випічкою, вкладаючи кошти в рекламу і просування своєї продукції.

Фактори успіху

Вдалий вибір торгового місця не єдиний фактор успішних продажів. Важливо, здійснювати щоденний контроль діяльності торгової точки і роботи продавця. У перші 11,5 місяця необхідно проводити щоденний аналіз споживчого попиту, намагатися створити максимально позитивний імідж. Важливо, щоб торгові точки розташовувалися в місцях з найбільшою прохідністю людей, так різниця виручки між двома наметами, одна з яких розташована в людному місці, а інша - ні, досягає 2,53 рази. Точка без збитковості коливається, в залежності від вкладених витрат, в районі реалізації від 100 слойок в день. Вдалим є поєднання "гарячої випічки" з гарячими і прохолодними напоями. Причому великі компанії - виробники напоїв (Кока Кола, Пепсі, Нескафе і ін.) Із задоволенням беруть участь в спільних проектах з організації точок торгівлі зі свіжою випічкою, вкладаючи кошти в рекламу і про рух своєї продукції. Торгова націнка на випечені пиріжки становить до 100%.

Устаткування і технологічний процес

Для організації безперервного процесу випічки в місці реалізації знадобляться:

- конвекційна піч;
- розстоєчна шафа (вона служить для розморожування і підняття заморожених напівфабрикатів);
- морозильна скриня, де пиріжки зберігаються протягом дня до моменту випічки;
- стелажі або вітрина для підносів з готовою продукцією;
- рукомийник;
- зовнішня реклама;
- касовий апарат.

Установка конвекційної печі не вимагає додаткової покупки і монтажу витяжки. Для роботи печі, в середньому, потрібно потужність 3,33,4 кВт/год. Основний споживач електроенергії - піч. Для розстоїчної шафи потрібно близько 1,1 кВт/год.

Продуктивність обладнання близько 100 шт. в годину.

Напівфабрикати, вилучені з морозильної камери повинні пройти процес вистоювання в пруфері, де вони повинні збільшиться в розмірах в 1,52 рази. Час вистоювання від 40 хв до 1 години. Далі підготовлені вироби потрапляють безпосередньо в піч. Час випічки 1520 хв.

Сезонність

Середина - кінець весни і практично вся осінь - найбільш прибутковий час в році. Найменш сприятливими є близько 10 новорічних днів. Літнє падіння попиту досягає 1530%, але тільки при температурі вище 25 - 27 градусів. У цей час слід робити акцент на пиріжки з солодкою начинкою і на напої. Також спостерігається неминуче падіння виручки у вихідні та святкові дні.

Оренда або власність?

При покупці пересувних тонів або стаціонарних кіосків у власність істотно зменшується складова оренди, але зростають початкові капіталовкладення, і виникають додаткові податкові платежі. Необхідно так само відзначити наступні позитивні моменти даного виду діяльності:

- здача зміни продавцем відбувається в середньому за 10 - 15 хвилин;
- немає витрат на транспорт і утримання складу;
- значно зменшується можливість крадіжки та обрахунку продавцями;
- немає необхідності постійного пошуку більш дешевого однотипного товару;
- контроль над діяльністю подібної торговельної мережі займає небагато часу і не обтяжливий.

Франчайзинг в фаст-фуді

Індустрія швидкого харчування найбільше підходить для залучення приватних підприємців, оскільки заснована на двох готових речах: технології і марці, тобто найбільш грошових та часових затрат, що вимагають солідних і довгострокових інвестицій. Вони надаються за певну плату разом з продуктом (або його інгредієнтами), комплектом устаткування, навчанням і подальшим контролем якості. Що залишається? Залишається найняти людей, орендувати місце і рахувати гроші.

Ключове слово в цьому бізнесі - франчайзинг. Саме він може істотно знизити бізнес-ризики, оскільки технологія обкатується на досвіді тисяч діючих точок і збої практично виключені і пов'язані, як правило, з зовнішніми обставинами. Більш того. Цей вид підприємницької діяльності істотно знизив вимоги і до самого франчайзеру. Досить одного здорового глузду і середньої освіти.

 

Популярні товари
  Доставка в межах України: Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кропивницьких, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці
Пищевое оборудование

м.Київ, вул. П.Шутова 9а
Пн-Пт. 9.00-17.00
Сб-Нд. вихідні
 
info@food-service.com.ua

Фризери для морозива та кавомашини:
(099) 141-50-50  (097) 141-50-50 


Автор текстів - компанія «ФУД-СЕРВІС»