Про компанію   |   Доставка   |   Оплата   |   Гарантія і сервіс   |   Повернення   |   Контакти Акції   |   Розпродаж   |   Хіти   |   Блог RU | UA
«Фуд-Сервіс» — харчове обладнання
Професійне харчове обладнання:
(097) 141-50-50    (063) 341-50-50
(099) 141-50-50    (063) 341-50-50
0сума: 0 грнтоварівКошик
Київ, вул. П.Шутова 9а
знайти
Комерційна пропозиція (0)
Переглянуті товари (0)
Список порівняння (0)

Фаст фуд в Україні, перспективи розвитку

Фаст фуд в Україні, перспективи розвитку
16 Лютого 2006 - 12:02 Переглядів: 5586

Київ обіцяють наповнити фаст-фудами

Прогнозоване на початку 2005 року 40% -ве зростання столичного ринку ресторанів швидкого обслуговування не відбулося: за підсумками року його обсяг збільшився лише на 20%. Експерти пов'язують це з браком майданчиків під відкриття нових закладів, нестабільною політичною ситуацією, а також змінами в оподаткуванні. Проте в нинішньому році як старожили, так і нові учасники ринку мають намір надолужити згаяне, оголосивши про плани розвитку своїх мереж.

Прогнози не виправдалися.

Ще на початку 2005 року більшість представників мереж фаст-фудів прогнозували 40% -ве зростання ринку, обсяг якого в грошовому вираженні повинен був скласти $ 650 млн. Однак на ділі, за словами директора з маркетингу корпорації «Омекс» (ТМ «Два Гуся», «Сіті» та ін.) Михайла Темпера, він виріс лише на 50-60% від запланованих показників. Підтверджує це і генеральний директор компанії «Росінтер Україна» (ТМ «Ростик'с», «Іль Патіо» і ін.) Руслан Красюк, який відзначив, що найбільш динамічно розвивалися заклади середньої цінової категорії, тоді як сегмент більш дорогих ресторанів в минулому році був практично заморожений.
Експерти називають кілька причин ситуації, що склалася. На думку генерального директора компанії «Ресторанний консалтинг» Ольги Насонової, найголовнішою з них є брак відповідних майданчиків і приміщень під розміщення нових об'єктів. «У більшості випадків фаст-фуди розташовуються на орендованих площах, вартість оренди яких тільки за останній рік піднялася в Києві приблизно в 1,5 рази. Але навіть за такі ціни знайти відповідне приміщення з прохідністю 1000 осіб на годину дуже важко, - каже вона. - Причому це стосується і торгових центрів: зводиться їх не так багато, а в найбільш популярних і вдало розташованих для всіх бажаючих місця не вистачає. Наприклад, на введеному в минулому році фудкорті ТЦ «Караван» працює більше п'яти операторів».

Іншими перешкодами розвитку ринку в минулому році стала нестабільна політична ситуація в країні і зміни в оподаткуванні. Наприклад, якщо в 2004 році ресторани з оборотом до 1 млн грн. в рік працювали за єдиним податком, відраховуючи в бюджет всього 6-10% від обороту, то в 2005 році це правило стало поширюватися лише на заклади з оборотом до 300 000 грн., перевищення якого збільшує бюджетні відрахування до 20%. «Хоча ці зміни в оподаткуванні діяли лише до серпня, проте привели до заморожування ряду нових проектів, так як в подібних умовах займатися ресторанним бізнесом стало нерентабельно», — пояснила пані Насонова.

Ще однією причиною, що призвела до зниження доходів фаст-фудів, стало постійне подорожчання сировини. За словами пана Темпера, в 2005 році більшість мереж були змушені тричі піднімати відпускні ціни на готові страви, що, природно, позначилося на відвідуваності багатьох закладів. «Після подорожчання свинини і яловичини більшість компаній розширили асортимент м'ясних страв, приготованих на основі курятини. Але виникла загроза епідемії пташиного грипу породила в суспільстві паніку, в результаті чого ресторатори були змушені знову приділяти більше уваги іншим видам м'яса», — зазначив він.

Мереж стане більше.

Втім, представники фаст-фудів не мають наміру здавати свої позиції, плануючи компенсувати втрати в нинішньому році. Ольга Насонова вважає, що протягом 2006 року обсяг столичного ринку виросте як мінімум на 40%, пояснюючи це озвученими планами з розвитку існуючих підприємств і виходу нових мереж. Наприклад, керівництво київської компанії «Контакт», яка відкрила два роки тому перший заклад під ТМ «Пузата Хата» по вулиці Басейній, а також власну виробничу базу, заявило про намір створити в цьому році повноцінну мережу. За словами генерального директора компанії Владислава Гулія, в кінці минулого року була запущена друга «Пузата Хата» на 60 посадочних місць на території Metro, на березень поточного року заплановано відкриття третього закладу в Пасажі на Хрещатику, а влітку почне роботу ресторан на території Подільського універмагу. «Інвестиції в запуск кожного об'єкта складуть близько 10 млн грн. Паралельно планується і розвиток в регіонах - Дніпропетровську і Харкові », - повідомив він.

Плани зі створення мережі озвучило і керівництво ТОВ «Мандри за смаком», єдиний заклад якої під ТМ «Здоровенькі Були» почав працювати в минулому році на Хрещатику. За словами заступника директора Віталія Кляцька, вже в березні-квітні відкриється другий фаст-фуд під цим брендом на лівому березі. І хоча загальну кількість передбачуваних до запуску об'єктів він не уточнив, пославшись на те, що зараз розробляється стратегія подальшого розвитку мережі, однак зазначив, що компанія орієнтована не тільки на столицю. Також пан Кляцька додав, що спеціально під нові заклади планується створити виробничу базу, де буде здійснюватися груба обробка продуктів.

Іншим шляхом має намір піти корпорація «Омекс», яка хоче розвивати новий формат закладів під ТМ «Три пічкура», відкриваючи їх на території офісних центрів і великих компаній. «Пілотні проекти закладів, на території підприємств Roshen і Avon, показали себе непогано», - вважає пан Темпер. Розвиток нової тенденції підтверджує і пані Насонова, за словами якої в нинішньому році найбільш динамічно розвиватимуться саме невеликі фаст-фуди площею 50-150 кв. м або взагалі ті, які пропонують їжу на винос. «Яскравим прикладом може служити поява мережі Wokie Dokie», — вважає вона. Експерти вже підрахували, що відкриття такого закладу обійдеться в $ 200 000, а його окупність складе близько двох років.

Поштовхом для розвитку столичного ринку стане і прихід в Україну ряду іноземних компаній.

 

Популярні товари
  Доставка в межах України: Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кропивницьких, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці
Пищевое оборудование

м.Київ, вул. П.Шутова 9а
Пн-Пт. 9.00-17.00
Сб-Нд. вихідні
 
info@food-service.com.ua

Фризери для морозива та кавомашини:
(099) 141-50-50  (097) 141-50-50 


Автор текстів - компанія «ФУД-СЕРВІС»