Про компанію   |   Доставка   |   Оплата   |   Гарантія і сервіс   |   Повернення   |   Контакти Акції   |   Розпродаж   |   Хіти   |   Блог RU | UA
«Фуд-Сервіс» — харчове обладнання
Професійне харчове обладнання:
(097) 141-50-50    (063) 341-50-50
(099) 141-50-50    (067) 500-43-27
0сума: 0грнтоварівКошик
Київ, вул. П.Шутова 9а
знайти
Комерційна пропозиція (0)
Переглянуті товари (0)
Список порівняння (0)

Що потрібно знати для відкриття точки виробництва пончиків

Що потрібно знати для відкриття точки виробництва пончиків
01 Лютого 2008 - 12:02 Переглядів: 31867

Київський фаст-фуд сьогодні здатний запропонувати найрізноманітніші і дивовижні продукти. Перекусити на ходу можна японськими суші, китайською локшиною, американськими гамбургерами, турецькою шаурмою. Втім, незайняті ніші, як не дивно, все ще є. У столиці певний дефіцит старих добрих пончиків. І це при тому, що витрати на створення пончикової точки складають всього $ 10-20 тис., а рентабельність цього бізнесу перевищує 100%.

Низький старт

- В України і Росії виробництво пончиків зникло з розпадом СРСР, де пончики пеклися в промислових масштабах, - згадує Петро Мазус, виконавчий директор компанії "Доні Доник", російської мережі пончикового кафе.- Пам'ятайте, в маленьких пекарнях пончики продавалася на вагу і з'їдалися на вулиці і вдома.

Сьогодні пончиковий ринок, за словами Петра Мазуса, знаходиться в стані низького старту. У нього приходять і компанії фаст-фуду, і рітейлери, що створюють власне виробництво. Ті, хто бував в торгових центрах "Ашан", Real і ін., могли на власні очі бачити довгі черги покупців, що забирають додому пакети свіжоспечених пончиків з начинкою, що продаються за демократичною ціною 10-12 руб. за штуку.

Як відомо, сила пончика - в його ароматі, пишності, свіжості. Цим він вигідно відрізняється від подібних за ціною слоек, що продаються в столиці на кожному кроці. Тому великим успіхом користуються пончикові, випікають в режимі реального часу: аромат випічки приваблює покупців здалеку.

Сьогодні у продажу з'явилися пончики з начинкою самих різних видів - шоколадною, кремовою, карамельною, ягідною. Така випічка може називатися не тільки пончиками, а й Берлінер, Доніка, Донатс і т. п. А в Петербурзі, до речі, пончик традиційно називають пампушком.

На вагу і поштучно

Задумавши випускати пончики, треба буде вирішити, де вони будуть продаватися. Від цього залежить як модель роботи, так і обсяг інвестицій в стартап.

Пончики можна продавати на вулиці, в торгових центрах, на фуд-кортах або в стаціонарному пончиковому кафе.

Для вуличного варіанту оптимальна модель фаст-фуду - це пересувний автоларьок.

Такі автопричепи відмінно зарекомендували себе і використовуються більшістю великих фаст-фудівської мереж. Середня ціна на обладнаний необхідною технікою ларьок може становити від 12500 до 25000 грн і більш. Усередині кіоски можуть обладнуватися стандартним набором для пончикового виробництва: пончиковий апарат та інше.

Виробляти подібна пекарня може досить багато - в залежності від обладнання від 250 до 600 і більше пончиків на годину. Втім, у разі вдалого розташування збут продукції забезпечений.

Як то кажуть, "вокзал і ринок з'їдають все". Мінуси: доведеться тісно спілкуватися з усіма територіальними контролюючими органами. Все-таки харчове виробництво.

- Альтернативний варіант - відкрити точку в великому торговому центрі, - розповідає Наталя Пономарьова, директор компанії "Фудсервіс" .- Правда, далеко не всі магазини погоджуються розміщувати під своїм дахом пончикове виробництво, мовляв, пончикові фритюрниці чадять. Ця проблема, втім, легко усувається установкою гарної витяжки. І ті магазини, що погоджуються, що не прогадують. Не дарма ж американці в продуктових супермаркетах розпорошують спеціальними дезодорантами свіжий хлібний запах. Він стимулює продажі.

- Організація торгового павільйону в магазині під ключ обійдеться в суму, що не перевищує $ 7-10 тис., - продовжує Наталя Пономарева.- Це, звичайно, в тому випадку, якщо ви будете купувати вітчизняне обладнання в стандартній комплектації.

Будь-які додаткові аксесуари можуть серйозно збільшити бюджет інвестицій. Так, наприклад, апарат-дозатор для однієї начинки обійдеться вам не менше $ 2-3 тис., а начинок в інших пончикових може бути кілька видів.

Власне організація цього бізнесу не дуже складна.

За словами експертів у большості компаній для покупців обладнання є послуга технолога за викликом. Технолог компанії навчить ваших співробітників всім премудростям пекарського мистецтва і тонкощам роботи з конкретним обладнанням.

Приємна сторона цього бізнесу - висока рентабельність і невисокі витрати на персонал. За словами опитаних "Бізнесом" експертів, маржа при торгівлі пончиками ніяк не менше 100%. Обслуговувати невелику точку можуть всього дві-три людини в зміну. ​​

У театр за пончиками

- Ті, хто був у США або Канаді, могли на власні очі спостерігати дивовижне видовище - "пончиковий театр", - розповідає Наталя Пономарьова, директор "Фудсервіс" .- У затишних кафе, що належать великому виробнику пончиків, одна зі стін повністю прозора і за нею розташовано виробництво. Видовище захоплююче: помилуватися тим, як місять тісто і випікають пончики, любителі мучного приїжджають здалеку і сидять в кафе годинами, поїдаючи пампушку за пампушкою. В Росії подібних атракціонів поки немає, проте попит на затишні пончикові кафе з'явився.

- Наша основна продукція - це Доніки, - розповідає Петро Мазус, виконавчий директор компанії "Доні Доник" .- Тільки не пишіть, що ми продаємо пончики. Це саме Доніки, ми позиціонуємо їх як фірмовий продукт, відмінний від пончиків, пампушок і всього іншого.

Формат "Доні Доніка" дуже схожий на модель відомої мережі Dunkin'Donuts, яка з різних причин перестала працювати в Росії (ходили чутки, що російський партнер наполегливо наполягав на тому, що в пончиковому кафе повинні продаватися супи і сендвічі. Американські партнери були в шоці). Основа продажів "Доні Доніка" - це Доніки і кава, так само як і у заокеанській мережі. За словами Петра Мазуса, російські творці цієї мережі використовували багатий досвід Dunkin'Donuts в побудові бізнесу. Це стосується не тільки меню, але і практики менеджменту.

- Стратегічне завдання нашої компанії - привчити людей снідати, з'їдаючи ароматний Доник і випиваючи чашечку доброї кави. "Донікової" культури в Росії поки немає, проте ми прагнемо її прищепити. У США, наприклад, пончики - предмет національної обожнювання.

У "Доні Доніка" один виробничий центр, де і випікаються Доніки з десятками різних начинок, сім торгових точок, серед яких і стаціонарні кафе, і фудкорти в торгових центрах.

Щоранку свіжа випічка развозится по точках і продається там тільки протягом одного дня. До кінця 2007 року компанія збиралася відкрити близько 50 кафе, задіявши як власні ресурси, так і почавши працювати з франчайзингом.

На думку Мазуса, попит на франшизи є вже сьогодні, особливо серед регіональних підприємців.

- У наступному році ми почнемо продавати франчайзингові пакети. Точну ціну на франшизу назвати поки не можу, але припущу, що інвестиції в створення фуд-корткафе не перевищать $ 100 тис.

Окупиться подібний заклад, за песимістичним сценарієм, протягом двох-трьох років.

Джерело: Газета "Бізнес"

 

 

Популярні товари
  Доставка в межах України: Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кропивницьких, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці
Пищевое оборудование

м.Київ, вул. П.Шутова 9а
Пн-Пт. 9.00-17.00
Сб-Нд. вихідні
 
info@food-service.com.ua

Фризери для морозива та кавомашини:
(099) 141-50-50  (097) 141-50-50 


Автор текстів - компанія «ФУД-СЕРВІС»